Okuma Etkinliği#12 || Beni Aşka İnandır || Yorum



Kitabı okumaya başladığınızda içinizde gülme isteği oluşuyor. Kitap romantik komedi olduğu için bol bol gülmeye kendinizi hazırlasanız iyi olur. :D 



Özge, özel bir sektörde mimarlık yapmaktadır. Patronu bir sebepten ötürü şirketi geçici bir süreliğine yeğenine bırakmıştır. Ertesi gün Özge yeni geçici patronuyla karşılaştığında onunla hiç karşılaşmamış olmayı diledi. Çünkü yeni patronu Kaya'dan başkası değildi. 

Kaya.. Özge'nin ilk ve tek aşkı.. Kaya ile Özge'nin geçmişten bir tanışıklıkları var. İkisi de aynı okulda okumuş. Zaten kitabı ilk etapta geçmişten kesitlerle başlıyor. Özge, Kaya'dan köşe bucak kaçarken kalbi çoktan Kaya'ya doğru yol almaktaydı. 

Özge için "başarısız ilişkiler uzmanı" diyebiliriz. Çünkü bu zamana kadar ilişkileri hep sallantı da geçmiş. Karşısına Kaya çıkınca da ne yapacağını bilemedi haliyle.. Her geçen gün Kaya'ya doğru çekilirken Kaya'nın da ondan bir farkı yoktur. Ama ortada büyük bir sorun vardır. Kaya, nişanlıdır!
Özge her ne kadar karşı koymaya çalışsa da Kaya'nın çekiminden kurtulamaz ve kendini Kaya'nın kollarında, dudaklarında bulur. Bundan sonra yapılacak tek bir şey vardır. O da Kaya'nın nişanlısı Ceren'den ayrılmasıdır. Ama bu düşündükleri kadar kolay olmayacaktır.

Özge'nin geçmişine dair izler de okuyoruz kitapta.. Babası bunları bırakıp gitmiş zamanında.. Baba sevgisinden mahrum büyümüş, o yüzden bir yanı hep erkeklere karşı güvensiz...

Gelelim Japon Güzeli mevzusuna.. Bu Kaya'nın Özge'ye taktığı bir lakap ve bence çok uyumlu. Ben sevdim bu lakabı, Özge her ne kadar sevmese de..

Kitap şimdiki zamanla anlatılıyor. Bu beni biraz rahatsız etti açıkçası.. Ama kendinizi kurguya kaptırdığınızda hangi zamanla yazıldığını anlamıyorsunuz. Özge, biraz geveze bir tip. Ama Kaya onu her haliyle seviyor. :D 
Kaya ise yerinde bir karakter. Her ne kadar ukala biri gibi görünse de kitap boyunca kendini hiç bozmadı. Tavrını korudu ve gözüme girdi. Kaya'yı okurken salyalarınız akabilir, aman dikkat!

Kitapta Kaya'nın Özge'ye olan aşkını inandırmak için çeşitli yollara başvurduğunu görüyoruz. Cemre ve Oğuz ikilisini de çok sevdim. Biraz deli, biraz çatlak.. Birbirlerini bulmuşlar.. Tencere kapak misali.. :D

Yukarıda bahsettiğim bir kaç pürüz dışında ben kitabın genelini beğendim. Romantik komedi tarzı kitapları okumayı seviyorsanız bu kitaba da bir şans verebilirsiniz. :)






Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geliyorum bende :) takipteyim bloğuma bekliyorum :) www.withoska.blogspot.com

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI