[Bu Ay Neler Okudum?] Temmuz│15

Beni Aşka İnandır << YORUM >>
Radin Efsanesi << YORUM >>
Gençlik Hatırası <<Yorum SKOE'de >>
Benim Küçük Gelinim << YORUM >>
Bazıları Ateşli Sever << YORUM >>
Dalgalar Hep Aşk Getirse << YORUM >>
Yalnızlık Cesaret İster << Yorum KGBT'de >>
Agapi Ölümsüz Aşk << YORUM >>
Teklif << Yorum KGBT'de >>
Sağdıç << Yorum Gelecek! >>

Haziran ayının yazısında 10 kitap bile okuyamam, 5 kitap anca okurum demiştim. Bu yazımda yüzümü kara çıkarttım :D Bu ay da yine 10 kitap okumuşum. Yaşasın! Kitaplığımda 158 tane okunmamış kitabım olunca böyle tepki vermem normal haliyle.. :D Ağustos ayında kaç kitap okurum, ne okurum hiç bilmiyorum ama yine 10 kitap okumayı hedefliyorum. Siz bu ay neler okudunuz? Aralarında okuduklarınız var mı? :)

Gelecek ay ki yazı da görüşmek üzere...

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI