Babam İflas Edince / YORUM


Asude... Bu yazarın kalemine hayran olduğumu daha önce söylemiştim değil mi?
Ve yine söylüyorum... Bu yazarın kalemi bir harika. Okurken insan kendinden geçiyor.
Henüz kitap olarak basılmamış ama wattpad'de yayınlanan harika bir Asude kitabı daha.
Okumak için; http://www.wattpad.com/51698529-babam-iflas-edince

Bu kitap Korelilere olan ilgimi kamçıladı diyebilirim. Daha önce uzaktan yakından Kore dizileri, kitapları vs. ile ilgilemezdim hiç. Ama bu kitabı okuduktan fikrim değişti. "Bu yazar ne kadar komik ve eğlenceli biriymiş yahu" dedirtti bana.
Tanıtım;
 
Gelelim yorumuma; Koreli, alışveriş delisi kızımız Park Wee Na, bu kez sert bir kayaya çarpmıştır. O sert kaya işe son derece ketum iş adamı Joo Won'dur. (Bunların isimleri nasıl telaffuz ediliyor :D) Wee Na'nın babası kızına ders vermek için Joo Won ile anlaşma yapar ve bu anlaşma sonucu Wee Na kendini bir anda Joo Won'un karısı olarak bulur. Başta Wee Na onun zenginliğinden faydalanmanın iyi bir fikir olduğunu düşünür ama işler hiç umduğu gibi gitmez ve en sonunda ona kalbini kaptırır. Ve ortaya karşı konulmaz eğlenceli bir aşk çıkar.
 
Ve son olarak siz en iyisi bu kitabı okuyun ve biraz gülüp eğlenin diyorum. Diyorum yani bunu. :) Bu hikayeye göz atmadan geçmeyin =)
 
Puanım; 10 numara 5 yıldız ;)
 
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Blogunuzda gmail adresinizi belirtmemişsiniz. Buraya yazar mısınız lütfen? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayalperestinzamanyolculugu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI