Silüet / YORUM

 
SİLÜET
ORİJİNA ADI : NIGHTSHADE
Seri Bilgisi : NIGHTSHADE#1
ANDREA CREMER
464 SAYFA
PEGASUS YAYINLARI
Goodreads Puanı : 4.05
Benim Puanım : 3/5
*
Karakterler : Calla ,Ren , Shay , Byrn , Ansel vs...
*
Kitaptan kısaca bahsedecek olursam ; Calla Silüetler Sürüsünün lideridir. Ren ise karşı sürü Mahkumların lideridir. Sürülerinin devamı için Calla ile Ren'in birleşmeleri gerekmektedir.  Fakat sürpriz bir şekilde ortaya çıkan Shay ,Calla'nın aklını karıştırır ve Calla ise Ren ile Shay arasında kalır . Sürünün devamı için ya Ren'in eşi olacak ya da kendini Shay'in yanında bulacaktır . Shay ise bir anda kendini kurt sürülerinin arasında bulur ve ne olduğunu anlamaz . Bu işin sırrını çözmek için de yasak işlere bulaşır . Calla kendini Shay ile bu yasak işlerin peşinde bulur . Shay'in hiç görmediği bir dövmesi vardır ve bunu Calla fark eder. Calla , Shay'in dövmeyi görememesini cadıların ona büyü yapmasına bağlar ve bu işin peşine düşerler. Sürünün liderinin yasaklamış olduğu mağara girerler ve dev bir örümcek onlara saldırır . Saldırı sonucu Calla yaralanır ve ona Shay yardım eder . Calla'nın kurtulması için ise sürünün kanını içmesi gerekmektedir. Ama sürü yanında olmadığı için kurtulması imkansız gibi görünmektedir. Fakat Shay ortaya bir fikir atar ve Calla , Shay'ı kurda dönüştürür . Yani Shay artık bir kurt adam . Calla ve Shay yasak bölgeye girdikleri için bir suç işlemişlerdir ve bedelini ödeyeceklerdir .
 
 
Yorumum:
Calla , karakterini hiç sevmedim . Ren ile Shay arasında kalması yetmiyormuş gibi bir de ikisine yüz veriyor . Anlamıyorum yani ben bu kızı . Kimi seviyorsun sen Calla ? Bu arada Calla ismi hiç olmamış , başka bir isim olsa daha iyi olurdu . Bana yakın hissettirmedi bu karakter.
Her ne kadar bende Ren ve Shay  arasında kalsam da Shay diyen tarafım daha ağır basıyor. Ama serinin ilerleyen kitaplarında okuyup göreceğim kimin tarafında olduğumu.
Bu arada bu kitapta en sevdiğim karakter ve çift Byrn ile Ansel çifti oldu. Çok uyumlular , çok sevdim ben bunları. Serinin diğer kitaplarından merak ediyorum bu çifti.
Bu kitaba puanım 3 çünkü ; içime sinmedi. Eksik olan bir şeyler vardı ve beni tatmin etmedi açıkçası . Bir de yazar ilk kitabı çok uzatmış gibi geldi bana . O yüzden beni sıkmaya başladı bir yerden sonra . O yüzden puanım 3 .
Tavsiye konusuna gelince kurt sürülerini seviyorsanız ve sırlarla dolu bir kitap okumak istiyorsanız okuyun derim. Çünkü bu kitap , sırlarla dolu .
 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI