Sabah Uykum / ALINTILAR

*
 
Haberin olmamalıydı sevdiğimden , ben seni platonik sevmeliydim . Seni sırf Yaradan'dan ötürü sevmeliydim. Ben eni çok farklı sevdim. Benimmiş gibi , gitmeyecekmişsin gibi sevdim. Sanki her zaman çayımı karıştıracakmışsın gibi sevdim . Ben seni sanırım bir memur gibi sevdim ama çalışkan bir memur gibi. Her sabah sevdim , her akşam sevgimi kapattım , sonra yeniden sevdim . Bir memurun ay sonu hesabı olabilirdi ama ben seni hesapsızca sevdim..
 
*
 
Ben seni pek bir uluorta sevdim sanırım . Gizlemeden , korkmadan , ağzıma geldiği gibi sevdim seni. En büyük hatam budur belki de..
Sen bile bilmemeliydin ne kadar sevdiğimi , belki o zaman bitmezdik..
 
*
 
Aşk , adını koyamadığın duyguları sana yaşatan insana aptal aptal bakmaktır. Yüzünün her kıvrımını ezberlemek ve onu bir cumartesi akşamı gibi sevmektir..
 
*
 
İnsan herkesi almamalı hayatına , özeli olmayanın özlemi olmaz..
 
*
 
Benimki bir gönül meselesi , belki de sen ondan güzelsin..
 
*
 
Belki de mutluluk senden başka derdimin olmamasıdır..
 
*
 
Her zaman en güzel kız , elini tuttuğun kızdır..
 
*
 
....ağlayabilmek insan olmanın en güzel halidir..
 
*
 
Sen bir kızın gülüşünü sevmelisin mesela.. Senden başkasına öyle gülmemeli.. Bilmelisin ki o kız senin için gülüyor..
 
*
 
Sevgiyi taşımak yürek ister..
 
*
 
....hayat sevebildiğin kadar.. Aldığın nefes onu başkasıyla paylaşabildiğin kadar . Sen kendine birini katabildiğin kadarsın..
 
*
 
...alışmak ölmek gibidir..
 
*
 
İnsan , hayalleri ve sevebildiği kadar insandır..
 
*
 
Alışkanlığımsın ; yalnızlığımsın ; dünümdeki çocukluğum , yarınımdaki ihtiyarlığımsın..
 
*
 
Bazen kendinizi aptal hissetmek pahasına sizi mutlu edecek olan şeyi yapın..
 
*
 
Sen benim suyumsun , öyle berrak öyle temiz en güzel huyumsun..
Sen benim sabah uykum , sen uykumdan çalanım , yanıma yar olanımsın..
Ben seni bir adamın en saf haliyle sevdim..
Elmacık kemiklerini ayrı , gülüşlerini , saçlarını ayrı sevdim..
 
*
 
Ofsayt senin kalbime düştüğün gündür..
 
*
 
İnsan hiç unutmadığı birini hatırlayamazmış..
 
*
 
Ben seni çok harfli sevdim , bütün harfleri senin yüzünden sevdim..
 
*
 
Ben senden ayrılırım da ;
Sesimi özlersin diye kalıyorum.

Ben senden ayrılırım da ;
Şarkılar hatırlatır diye korkuyorum..
 
*
 
Şarkılar gözyaşlarının üzerini örtemez
Çünkü notalarda ıslanır..
 
*
 
Belki şu an ikimizin olmayan bir şarkıyı ayrı şehirlerde başka insanlar yüzünden seviyoruz. Beki karşıma çıkman bir tren biletine bakar , belki de o tren hiç geçmez benim şehrimden..
 
*
 
Nefes anlık bir şeyse ve aldığımız nefesi bile verip öyle gideceksek ; hiçbir şey bizim olamaz. O halde biz de hiçbir şey olamayız . Özetle bir hiçin sahip olduğu her şey bir hiçtir..
 
*
 
Ben yarım kalmayı da ; döndüğümde hiçbir şeyi yerinde bulamamayı da senden öğrendim . Ne kadar abartılı sevdiysem o kadar yüksekten düştüm . Şimdi bir tren yolculuğuna çıkıyorum ve döndüğümde yerinde olması gereken hiçbir şey yok .
 
*
 
Bana ilk görüşte aşk lazım değil. Biraz genelleştirsek kimse zarar görmez sanki ; Bana Her görüşte aşk lazım . Bana biraz sen lazım ama bana yazılmış bir sen lazım , şöyle alnımın tam ortasına yazılış ömürlük bir şey lazım .
 
*
 
Sen hiç , birinin gülüşünü sevdin mi?
 
*
 
Gülmek cesaret istemez, ama ağlamak cesaret ister.
 
 
*
 
Hiç kimsede olmayan mavileri sevdim..
 
*
 
Seni yaşamadan ölmek istemiyorum..
 
*
 
Konu seni unutmaksa , ben yokum..
 
*
 
GÜLÜŞÜNÜ GÜLÜŞÜME KATAR MISIN?
 
*
 
Aşk öyle bir şey ki; binlerce ağır cümle ile gidemiyorsun ama bir lafı ile kapısına koşuyorsun..
 
*
 
Aşk öyle bir şey ki; binlerce ağır cümle ile gidemiyorsun ama bir lafı ile kapısına koşuyorsun..
 
*
 
Aşk öyle bir şey ki; binlerce ağır cümle ile gidemiyorsun ama bir lafı ile kapısına koşuyorsun..
 
*
 
Neden ağladığının önemi yok ki. Senin ağlayabilecek kadar güzel bir kalbin var.
 
*
 
''Belki bensizlik iyi gelir sana, belki sensizlik mahveder beni.''
 
*
 
''Kalamazsın tek başına ama alamazsın da yüreğine bir başkasını, bilirim.''
 
*
 
Başkasında bulamadığım huzurumsun..
 
*
 
Ayrılık bir saniye ama acısı çok saniye.
 
*
 
Belki bir ömür benim olursun..
 
*
 
Belki de gerçek ayrılık , bir daha hiçbir yerde yüzünü görememektir..
 
*
 
Hayat radyo gibidir , karşına yeni insanlar çıkarır ve hepsini sevemezsin..
 
*
 
Belki de sevmek , birinin sesini yemek istemek gibi bir şey..
 
*
 
Bir kıza verebileceğin en güzel hediye soyadındır..
 
*
 
Sen benim papatya falımsın , koparmaya kıyamadığım..
 
*
 
Benim en uzun cümlem senin adın..
 
*
 
Sen benim en güzel filmimsin..
 
*
 
Yolun açık olsun , en çok da bana dönen tarafı..
 
*
 
Korkarak yaşadığın bir hayat , senin hayatın olamaz..
 
*
 
Bir fotoğraf gibi seveceğim seni , unuttukça daha çok..
 
*
 
Gitmen gerektiğini hissettiğinde kalmayacaksın..
 
*
 
Yanımda bulamadığım , hayatıma katamadığımsın..
*
 
Ben senin güldüğünde kaybolan gözlerini sevdim..
*
 
Görenler yalnızım sanıyor , sensizlik nedir bilen yok..
*
 
Sarılacak birinin olmaması büyük eksiklik..
*
 
Özlemedim , gözüme fotoğrafın kaçtı..
*
 
Nefes alır gibi özlediklerimiz ,bir ömür kalbimizde gizlediklerimiz var..
*
 
Tüm samimiyetimle şunu söylemek isterim ; etrafınızda hiç insan yokken ne kadar yalnızsanız , çok insan olduğunda da o kadar yalnız olabiliyorsunuz.
 
*
 
Dün gece uyumadım seni sevdim , haberin yoktu..
*
 
Özlediğim kadarsın..
*
 
Bana cümleler bırak , okudukça sen olayım..
 
*
 
Ellerin başkasına benim kadar yakışmaz , bilirim..
*
 
Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadığı halde dünyanın en güzel karşılaşması olabilir..
 
*
HAYAL PEREST
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI